onsdag 23 maj 2012

Tandläkarbesök och annat

Trist, jag lyckas helt enkelt inte lägga in bilder från min iPad... Några tips? Poolen är ju numera öppen, men ingen har badat än. Det har nämligen regnat och åskat sen den blev klar. Får hoppas på bättre väder till helgen. Barnen har hunnit med tandläkarbesök idag. Ja inte Otis då, hans 2 små gaddar är ju inte mycket att titta på än. Både Noahs och Wildas tänder var så fina så. Och Wilda har tre lösa tänder och alla 6års tänder är på g upp och har gått igenom, så det är inte bara Otis som har tänder på g. I morgon är det moms night out med moms club. Årliga middagen. Ska bli kul. Och barnfritt. På fredag är barnen lediga, memorial day weekend. De är även lediga på måndag då det är den riktiga dagen att fira, eller minnas. Fredag är det frissan som gäller för mig. Lördag fotboll och hockey. Söndag lite kul hos vänner. På tisdag är det 6 månaders kontroll för Otis. Sen är det snart sillsexa med NJ sweor, Noah har snart sin pjäs och sedan ska Wildas klass ha sin föreställning. Sen är skolan snart slut. Och det är dags för Danmark, legoland, Sverige och dop. Tänk vad tiden går! Det gäller att stanna upp ibland och bara njuta av den tid man har, så man inte ångrar något i sitt liv när man blir äldre. Och just nu är jag totalt utan ånger, känner inget 'tänk om jag gjort så istället' om något i mitt liv. Känns underbart att leva just nu!

Inga kommentarer: