lördag 10 september 2011

12 veckor

Idag är det exakt 12 veckor tills beräknat födelsedatum för Otis.
Ganska ok med 12 veckor tycker jag, men Noah han längtar och längtar.
Men ingen brådska känner jag ivf.
,
Föräldramötet blev inställt i torsdags.
Detta på grund av översvämningar.
Vi hade tur som inte behövde åka någonstans tidigt på morgonen, i så fall hade vi behövt en båt.
Alla vägar från vårt område var avstängda för att de var översvämmade.
Vattnet sjönk undan på några timmar, men ändå.
.
Igår blev det en park dag när barnen slutat skolan.
Mötte upp med några andra jämnåriga där och de lekte för fullt i över 2 timmar i värmen.
29 grader!
Väl hemma igen så fortsatte Noah och Wilda att leka ute.
De körde med sina scooters på gatan.
Wilda vurpade och bet sig i läppen.
När vi kollar vart blodet kom ifrån så ser jag att en tand är på g upp bakom en av hennes små tänder nere.
De har ju varit lösa ett tag och nu lär hon ju tappa dem snart.
Superstolt är hon!
De avslutade med att bada i poolen.
.
Annars är hon mest sur.
Hon har gått i skolan en hel vecka, men har inte lärt sig läsa än ;)
Gulligt va?
.
Idag blev det en tur till Kohl´s.
Wilda behövde en ny gymnastikdräkt.
Efter 4 timmars krångel med att regsitrera henne online på gymmet så lyckades vi till sist få en plats.
Avslutade shoppingrundan med lite shopping.
Snacks behövs skickas med varje dag till barnens mellanmål i skolan.
Så det går ju åt en del att variera med.
.
Annars blir det rätt lugnt idag.
Daniel klipper grädet och jag vilar mina svullna ben.
Värme och graviditet är ingen vidare kombination.

Inga kommentarer: