torsdag 3 mars 2011

Snart helg!!!

Fast det kanske inte är sååå himla positivt denna veckan.
Daniel drar till Chicago på söndag, återkommer på tisdag kväll.
.
Läkarbesöket igår gick väl rätt bra.
Ska till en annan läkare på tisdag för att kolla nerverna i handen (inget annat).
Eller händerna kanske jag skulle säga.
Läkaren, som är enbart inne på att jobba med händer, tyckte att jag verkade ha mer problem med vänster hand än vad jag själv erfar.
Men sen använder jag ju höger mer, då jag faktiskt är just högerhänt.
.
Enda kruxet är att OM det blir operation så måste den/de ske innan den 17 mars i ÅR!
Då läkaren inte kommer jobba med vårt försäkringsbolag efter det.
(FYI så är det det största försäkringsbolaget i hela NJ)
.
Men men, jag är stark och fixar väl det!?
OM det skulle bli så.
.
Annars är det rätt lugnt.
Päronen har bokat in sin resa hit.
Vi diskuterade datum i julas och nu äntligen blev det bokat.
Förhoppningsvis så kan vi bada i poolen när de kommer!
.
Barnen har haft en helt normal vecka, så när som på Dr Seuss firande.
Ni vet The Cat in the Hat, Green Eggs and Ham, mm.
Wildas klass har haft att man ska skriva på röda och vita lappar vilka böcker man läst under dagarna som gått.
Kan säga att Wildas "hatt" börjar bli vääääldigt full.
En del stackars barn ahr typ inga lappar...
Trist!
.
I morgon ska Daniel hämta ett barn i taget på respektive skolor för at shoppa, till mig.
Fyller ju år nästa vecka.
Hela 26 år!
Eller ja 32 men jag känner mig som 26.
Tror jag åldras 1 år på 2 om ni förstår hur jag menar.
.
På lördag är vi bortbjudna.
Noah ska på kalas.
.
Daniel ska som sagt iväg på söndag.
.
Onsdag är det moms club möte, samtidigt som det är registrering till kindergarten på skolan.
Får se hur vi löser det.
På torsdagen fyller jag ju som sagt år.
På kvällen är det middag med moms.
Och på helgen blir det att äta lite (läs mycket) hibachi.
.
Så lite "avrapportering" blev det.

Inga kommentarer: