måndag 28 februari 2011

Bättre

men inte helt hundra.
Gav upp Oscars galan vid 22.00 igår och spelade in resten.
Kollade tempen, 40,5.
Då hade jag legat i soffan under filt, med raggare på fötterna och tjock tröja på.
Vi som skulle mysa till det med räksallad, ost och kex, mm.
Jag var noll sugen.
Men men, efter en natt med en massa svettande och frysande om vartannat,
regn och åska utanför, så mår jag bättre.
Lite feber, runt 38, och hostan har fått ett återfall, så mår jag avsevärt bättre.
Men som sagt inte helt bra.
Har lyckats få lite gjort här hemma dock.
Måste sysselsätta mig då det gront i huden bara av att byxorna går emot.
Har ont i hela kroppen och känner mig helt enkelt bara lite off.
.
Just nu är barnen hemma.
Noah njuter av sitt Nintendo DSi som han köpte i lördags för sina sparpengar.
Wilda köpte en stylingdocka som hon fixar håret på i tid och otid.
Och i morse vaknade jag av hennes skönsång.
Hon köpte sig nämligen även en cd-spelare, så nu spelas det musik och sjungs med på tonårsnivå haha!
Underbart gulligt!
Jag älskar min barn så mycket!!!
Men det har ni säkert förstått ;)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Krya på dig!!

Gun-Marie sa...

Krya på dej smulan!
Vi älskar också era barn.
Kram mamma och pappa