fredag 11 mars 2011

Födelsedag!

Igår var det min födelsedag!
Jag fyllde hela 32 år, inte illa.
Blev väckt av min underbara familj med paket och sång.
Fick:
cd-spelare/radio att ha i köket/vardagsrummet
en väska
en plånbok (dock för liten för att rymma allt)
läppstift och läppglans (rött, Wilda som valt)
dance central-spel
zumba-spel
biggest loser-spel
gift card på en facial, pedikyr och massage
och sen har Daniel beställt en ny bil till mig.
Men den dröjer ca 2 månader innan den kommer.
.
Efter frukost så skjutsade jag Noah till bussen, sen åkte jag till läkaren för att göra ytterligare ett nervtest på högerhanden.
(Daniel skjutsade Wilda.)
Vilket denna gången visade onormala värden.
Får se vad kirurgen säger...
.
Hemma igen så hade min farmor och farfar ringt.
Jag ringde tillbaka och fick en trevlig pratstund.
Hann prata med bror med innan det var dags att hämta Wilda.
Sedan var det dags för oss tjejer att shoppa och luncha med S och hennes barn.
Wilda handlade en del vårklänningar.
Vi hittade även ett par shorts till Noah.
Jag köpte bara en antifrizz kräm till håret.
Har beställt några klänningar från Forever 21 som ska komma idag.
.
På hemvägen köpte vi en tårta.
En chokladmousse tårta.
Daniel hade köpt min absoluta favorit frukt/paj/tårta, men den var så stor så den tog jag med till MOMs festen istället.
Vilken tog plats igår kväll.
Jättekul!
Jag fick även min sista Secret Sister gåva, Mojito grejer och ett fint glas.
God mat och trevligt sällskap var en bra avslutning på en bra födelsedag!
Och vet ni, det snöade inte!!!
Visst det öste ner regn, men ingen snö.
Första gången på evigheter som det inte snöade på min dag.
Även här i USA har det snöat båda åren tidigare.
.
Kram på er!!!

Inga kommentarer: