tisdag 15 mars 2011

Slagsmål

Japp just det slagsmål.
Det har jag varit i idag.
Inget allvarligt, bara med en punching bag.
;)
Testade på Impact för första gången idag.
JÄTTEkul!
Kommer definitivt köra det passet fler gånger.
Hann även med Flow i eftermiddag.
Handen/handleden gav sig till känna lite.
Vad gäller den för övrigt så avvaktar vi med operation.
Ska testa akupunktur/kiropraktik först.
Många har rekommenderat det och det känns ju lite mildare än en operation.
.
Helgen passerade fort.
Hockey.
Ikea.
(där vi köpte skrivbord till Wilda, stol till Noah, hatthylla, galgar, lingonsylt, hallonsaft, kaviar, singoallakex, ballerinakex, kolaremmar och bilar.)
Hem och packa ur bilen.
Ut och leka på tomten i fina vädret.
Duscha och klä oss fina.
Iväg och äta hibachi mat.
Ris
Nudlar
Kyckling till Noah
Räkor till Wilda
Steak och lobster till mig och Daniel
Såååå gott!
Barnen gillade även showen.
Båda frågade om vi inte kunde äta där varje vecka och om inte jag kunde göra likadant med maten hemma.
;)
Om du inte vet vad hibachi är kolla in länken ovan.
.
.
.
I söndags så var barnen bjudna på kalas.
28!!! barn!!!
Trollkarl
Hoppborgar
Pizza
Tårta
Goodie bags
.
Sen var de trötta båda 2.
.
Vi ställde om klockan till sommartid i söndags, vilket gjorde att vi alla var supertrötta igår morse.
Men vi missade inte buss eller skola, som många andra gjorde.
.
Daniel drog till Vancouver tidigt i morse.
Så nu är jag ensam med barnen ett par dagar.
Men jag har fullt upp ändå.
I morgon förmiddag ska jag fika med vännen L.
På eftermiddagen har Wilda dans.
Sedan är det registrering för simskolan.
På torsdag ska jag fika med A och ev S.
Och sedan har Noah en halvdag så då är det playdate inplanerad med ett syskonpar.
På fredag ska Wilda ha med en kompis hem på playdate.
Sedan är det helg igen!
Tiden går fort när man har roligt.
.
Jag har även hunnit med att baka gröna chokladbollar.
Dvs vanliga chokladbollar med grönt socker på.
De ska fira St Patrick`s day på preschool i morgon.
.
Nu ska jag stirra mig trött på tvn.

Inga kommentarer: