onsdag 23 mars 2011

Facial

Idag använde jag en del av mitt presentkort som jag fick när jag fyllde.
Jag har för första gången i mitt liv gjort en facial.
Och sååå underbart!
Har en till inbokad framöver.
Jag kan riktigt känna hur det stramar i ansiktet, men på ett bra sätt.
Men vad det kittlade att få huden "borstad".
Tyvärr är jag ju en person som även i en varm bädd, med uppvärmt täcke, avslappnande musik och skönt behandling, så har jag svårt att koppla av.
Tankarna snurrar.
Hur ska jag...
När ska jag...
Jag måste komma ihåg att...
Åh vad kul det ska bli med...
Vad var det nu jag inte skulle glömma...
Mm
Mm
Men men sån är jag.
.
Nu är det förresten inte så långt kvar tills vi åker till LA.
Dryga 3 veckor.
Sedan är det ju bara 8 veckor kvar till sommaren.
Barnen ska båda på summer camp i 6 veckor.
27juni-5 augusti.
Men en vecka missar de då vi åker till Hawaii.
Sedan när campen är slut så blir det Sverige i 2 veckor.
Första dagarna är bokade med resa till Öland.
Sedan väl hemma igen så är det bara någon vecka till skolan börjar.
Och lilla Wilda ska åka stora gula bussen till stora skolan.
Huga!!!
Nä så fort får det inte gå.
Inte sommarlovet ivf!!!
Lova det!
Min lilla skruttfia ska börja skolan i år.
Otrolig tanke, men tydligen har tiden gått så fort.
.
För övrigt så har vädret sista veckan varit superkonstigt.
Varmt i torsdags, runt 18.
Ännu varmare i fredags, 25.
Kallare i lördags och söndags, 12.
Måndags 2 grader och lite snö.
Igår runt 8.
Idag 0 gradigt och ca dm snö.
Skolan hade försenad start med 2 timmar.
Så sovmorgon, förutom att jag var tvungen att gå upp och svara på det automatiska samtalet från skolan.
I morgon ska det ev bli mer snö...
Vem i H****E skickade hit snön från Sverige???

Inga kommentarer: