onsdag 30 mars 2011

Fartfyllda onsdagar

Japp!

De drar igång nu.

Upp och tjata i Noah frukost.

Packa snacks till honom.

Skynda iväg honom och Daniel till bussen.

Svara på Wildas frågor: ska vi åka nu, är det länge kvar tills dagis börjar, mm.

Skjutsa Wilda till dagis. Träna.

Hämta Wilda.

Lunch tillsammans.

Till gymmet igen, Wildas dans denna gången.

Hem.

Mellanmål.

Vänta på Noahs buss.

Till gymmet igen, simskola för båda denna gången.

Hem igen.

Läxläsning och middagslagande.

Sen är dagen nästan slut.

.

Idag är det dock vila för mig, ja eller jag har en deep tissue massage inbokad nu på förmiddagen.

Skönt!

Och välbehövligt!

Simskolan drar igång idag för första gången och håller sedan på 8 gånger på 9 veckor.

Ingen lektion när de har spring break.

När de 9 veckorna har gått ska vi förhoppningsvis kunna bada i poolen, även om den lär vara kall.

.

Annars flyter livet på som vanligt.

Daniel fick sin nya bil igår.

En fin liten brun chokladpralin.

En lexus hybrid.

För min del lönar det sig ju inte att köpa en hybrid då det skulle ta 13 år tills de där $5000 extra det kostar är avbetalade.

Jag kör helt enkelt för lite.

Och ännu mindre kommer det ju bli när Wilda börjar skolan i höst.

Så för min del fick det bli en "vanlig" bil.

En ny ford explorer, men den har inte kommit ännu, lär väl dröja en månad till kan jag tro.

Men den kommer dra mindre bensin än min nuvarande och det är ju bra.

.

Snart är det även dags att registrera barnen för summer camp.

Skönt när båda kan vara på samma camp.

Och att några kompisar ska dit med.

.

Nähe dags att borsta tänderna kanske...

Inga kommentarer: