torsdag 17 februari 2011

En bra dag!

Här har det varit en underbar dag.
Började med att jag fick en nattgäst.
(Daniel var i LA)
Wilda kom in och jag får erkänna att det bara var mysigt att ha någon som ligger och snusar bredvid.
Frukost.
Lämna Noah till bussen.
Hem och göra i ordning semlor.
Bakade bullarna igår och de blev såååå goda.
Skjutsade Wilda till preschool.
Sen iväg på supertrevlig empty nesters frukost med moms club.
Semlorna var en succe.
Lämnade de som blev kvar till fröknarna på preschool när jag hämtade Wilda.
Lunch.
Bodyflow.
Smoothie King.
Hemma igen så fixade Wilda och jag till hennes cykel.
Och sen även Noahs nya.
Tog de cyklarna och hämtade Noah vid bussen.
Behöver jag säga att han sken som en sol?
Och solen sken den också.
18! grader varmt!!!
(vid 7 ikväll var det fortfarande 10 grader)
Efter cykelturen hem så var vi ute och njöt av det fina vädret.
(ska bli ännu varmare i morgon)
Inne sen blev det läxa för Noah och sedan hjälptes vi åt och gjorde grönskas soppa.
Barnen både skalade och skar.
Blev riktigt gott.
.
Nu sover de båda och jag ska göra detsamma alldeles strax.
Daniel landar om ca timmen.
I morgon är det halvdag för Noah.
Wilda har playdate efter preschool.
Jag ska fixa naglarna och sedan träffa S och shoppa lite.
Behöver 2 badrums skåp...
.
Helgen kommer bestå i en del röjande här hemma för på måndag kommer mattläggarna och då måste vårt, Noahs och det 4:e sovrummet vara tomma på grejer.
Vi ska även ha middagsgäster.
Familjen S, S, L och N kommer hit på middag och semlor till efterrätt.
Ska bli trevligt.
Sen ska vi väl hinna med lite utelek också.
.
Vad ska ni hitta på?

Inga kommentarer: