lördag 12 februari 2011

Lördag

Innebär idag tidig uppgång pga hockeyträning.
Eller ska jag säga tack vare?
Klockan ringde samma tid som i veckan.
Upp, väcka Wilda, äta frukost.
Noah är påklädd och klar och står vi dörren 7.20.
Kan lova att det inte händer när det är Daniel som åker med honom till träningen!
Får tjata en del på Wilda, men sen är vi klara och framme i hallen i tid.
Men han blir ändå sen in på isen, då de förra veckan gav Noah en "höger"klubba, han skjuter från vänster sida, precis som jag.
Så det skulle sågas till en klubba och sedan tejpas, så 5 min efter start var han inne på isen.
Dock inte sist, för vi är ju i USA ;)
Wilda och jag var varmt klädda, Daniel har ju sagt hur kallt det är att vänta.
Kan säga att jag var för varmt klädd.
Visst rumpan var kall, men när är den inte det???
.
Pratade med C´s pappa hela tiden.
Wilda klättrade och klängde hela tiden.
Och Noah var jätteduktig!
.
Daniel är på mässa i Orlando, FL.
Lyxigt att få åka till värmen!
Även om han är inne i en mässhall...
.
Jag är sjuk.
Dunderförkyld.
Fick feber i torsdags eftermiddag.
Den kom tillbaka igår eftermiddag.
Hostar.
Och är totalt täppt.
Ögonen gör ont.
Och huvudvärken är ett faktum.
Men det är ju inget livshotande, det går över.
Förhoppningsvis snart.
.
Wilda ska på kalas idag.
Noah får hänga på.
Kalaset är på en brandstation, så det blir nog bra.
Hoppas bara jag blir piggare tills dess.
.
Pratade med A igår.
Hon ringde hit.
Supertrevligt!!!
Tack för ett trevligt samtal!
.
Annars händer faktiskt inte så mycket just nu.
Inga kartonger har packats upp denna veckan.
Måste får lite mer ordning först bara.
.
Pestcontrol var här igår.
Möss på vinden.
Stinkbugsen får vi leva med :(
eller spola ner...
.
Nu vila i soffan med "Who do you think you are"

1 kommentar:

A sa...

hihiii .. Tack själv för pratstunden ...