onsdag 5 maj 2010

Lite ont i halsen

De senaste har jag haft lite ont i halsen.
Inget mer.
Man tycker ju att en förkylning borde bryta ut om det är en som ligger och lurar.
Kanske är det kroppens svar på all träning som jag kört igång med.
Blev ju några timmar förra veckan.
Vem vet?
Tiden lär ju utvisa vad det är ivf.
.
Tränade igår, BodyStep.
Riktigt kul!
Idag blir det BodyPump.
Ska försöka få med Daniel på detta i helgen.
Det är ju inget hopp och skuttande som kräver koordination.
Det är bara styrka med skivstång och vikter och benböj, så det kommer han fixa bra.
Får nog bli på lördag.
Träning först sen hämta blommorna och örterna vi beställde från preschool.
.
För övrigt så känner jag för att åka någonstans.
Vet inte vart, men en liten dagsutflykt vore mycket kul!
Och så är det ju Mors Dag på söndag...
Hint Hint till dig Daniel.
.
I morgon och på fredag är det Mors Dagsfirande på preschool.
Blir till att vara med båda dagarna, annars skulle nog Wilda bli ledsen om alla andras mammor är där, men inte jag ena dagen.
Så ingen träning på gymmet dessa dagar.
Får bli löpning på hemmafronten istället.
.
Idag är det simcoleslaw som Wilda säger när hon har bråttom.
Hon kan säga simskola, men stressar till det lite ibland.
Ännu en grej som hon sa i helgen när vi grillade hamburgare var: jag vill också ha Adressing på min.
Hon menade dressing.
Hon har börjat få upp en intresse för bokstäver och vill skriva.
Jättekul!
.
Noah kom hem med sitt första brev till mig.
Det stod såhär:
Dir mom
I lov you
I halp you had a nas day it home.
Gulligt va?
Jag blev rörd till tårar.
Och han hade till och med gjort kuvertet till.
Tänk vad han har kommit långt med språket, läsningen, skrivandet och defintivt räknandet.
Hans reportcard ska komma hem nu i dagarna.
Spännande som attan!!!
Sen har han sina lösa tänder som han går och vickar på.
.
Annars så har vi lite olika saker på g, en det är hemligt än så länge...

Inga kommentarer: