torsdag 13 maj 2010

Dansande rumpa, zoo och lite annat

Hade tänkt lägga in lite bilder på ovan nämnda saker, men just nu verkar inte bloggen gilla bilder.
Får försöka senare.
.
Sedan sist så har det väl hänt lite ivf.
Jag har tränat, såklart.
Det var mors dags-firande på Wildas dagis i dagarna 2.
Kul att vara med, se barnen sjunga och prata med andra mammor.
På fredagseftermiddag åkte vi till en park här i närheten, tillsammans med barnens bästa kompisar. 2 Sykonpar, pojkarna går i Noahs klass och flickorna i Wildas.
PERFEKT!
Lördagen spenderades på gymmet.
Maken och jag körde BodyPump.
Han fick träningsvärk, men inte jag.
Vi hämtade beställda blommor på hemvägen, ska planteras i helgen.
På söndagen drog vi till Bronx Zoo.
Det tyckte jag var ett bra sätt att spendera mors dag.
Barnen tröttnade väl efter sådär 6 timmar och ville inte se ett djur till.
Men vi hade kul!
Och det är ju huvudsaken.
.
I måndags var veckan som vanligt igen.
Skola
Dagis
Träning
Lunchbunch
Fotboll
.
Tisdag var också som vanligt.
Skola
Dagis
Träning
Inga eftermiddagsaktiviteter
.
Igår var det inte som vanligt.
Skola
Dagis
Ingen träning
TANDLÄKAREN
Jag fick äntligen min nya tand och den är så fin.
Men oj vad ovant att ha något där igen.
Jag har ju varit utan tand där i snart 1 år.
Men redan idag så börjar det kännas normalt.
Simskolan på eftermiddag gick bra den med.
.
Idag är det som vanligt igen.
Skola
Dagis
Träning
Lunch
Gympa
Bollhav
Matinköp
.
I morgon så är det park igen med samma härliga grupp, om nu vädret tillåter.
Ska visst bli åska i morgon.
Kanske ska bjuda hit alla istället då...?
.
Lördag är det Family Fun Day på skolan.
Ska bli kul, tror jag....
.
Söndag blir det gymmet igen.
BodyPump för båda?
BodyAttack för båda?
Eller dela upp oss?
Vi får se.
Vilade gjorde jag ju igår.
.
Nähe dags att fixa iordning vattenflaska och protein till efter träningen.
Återkommer med bilder vid ett senare tillfälle.
Håll utkik!!!
(då får ni även veta vad jag menar med dansande rumpa)

1 kommentar:

Unknown sa...

Aha, Bronx Zoo. Dit ska ju vi på lördag. Förstår ju att ni hade det bra, 6 timmar!! Personalföreningen på makens jobb ordnar bssresa. Perfekt, annars hade vi nog inte kommit iväg.
Kram