måndag 17 maj 2010

Äntligen!!!!

Nu gick det äntligen att lägga in bilder igen.
Vet inte felet, men så länge det funkar så bryr jag mig inte.
Helgen rullade på rätt bra tycker jag.
I lördags var det Family Fun Day för skolorna här.
Vi åkte självklart dit.
Det var lotteri, hoppborg, mat och en massa olika spel för barnen.
På lotteriet så vann jag en timmes massage på ett närliggande gym, dock inte det vi är anslutna till.
Men 1 timmes massage är inte fel.
Fast Wilda undrade vad jag skulle med en mustach till ;)
.
Det hanns med att plantera blommor och tomatplantor också i helgen.
Och en liten cykeltur (barnen) löptur (jag och Daniel).
Men inte så lång, vi träffade nämligen bästisarna med deras föräldrar och blev kvar där en stund istället.
.
Idag har jag tränat, BodyPump.
Men fy vad segt det var idag.
Känns inte som om kroppen är helt frisk.
Noah kände sig heller inte helt hundra igårkväll.
Wilda vet vi inte, allergi eller förkylning?
.
Här kommer bilderna som jag utlovade förra veckan. Eftersom vi inte var hemma på mors dag så inhandlade jag istället små söta kakor.
Fina va?
Med dansande rumpa så syftar jag till Reebokreklamen som blivit så omskriven.
Dessa är LA Gear, men har samma syfte och utseende som Reeboks.
Och snyggare än masaiskorna.
Dessa ser ju "normala" ut.Såhär ser de ut underifrån.

Min mors dagsblomma från Noah
Den kom i denna påsen
Tone-up sandaler, supersköna!
Konstverk av Noah
Knasiga fåglar.
De satt där och jiddrade med varanda.
Finaste fågeln
Vet de inte att det är fult att viska?
Okapi
Hungrig?
LÅÅÅÅNG
Fulaste fågeln
Killikill
Bepansrad
Trötter 1
Trötter 2
Trötter 3
(slumrade till då vi stod där)
??
Vad glor du på?
Färgsprakande
Mamma du har något mellan tänderna!
Grus Grus
Trötter 4
Var är lilla Olle?
Fönstertittare?
Cool! för att citera Noah
Välgömd
Lässssskig?!
Man med vackert garnityr söker sambo
Dags för en ny garderob?
Tassande, smygande...
Åh vad jag är trött på alla paparazzis
Herr Nilsson försökte rymma genom taklampan.
.
.
Idag är maken i Toronto.
Han lär komma hem sent ikväll.
Dels för att planet anländer sent, dels för att han måste passera immigrations...
I helgen ska han till Chicago.
På torsdag kommer de från Sverige för mässan i Chicago coh styrelsemöte.
Men på torsdagkväll måste han vara hemma i tid för då ska jag iväg med moms club.
Dags för årets middag!!!
.
Idag ska jag invänta Noah som kommer om en stund.
Wilda har lunchbunch.
Håller tummarna på att båda inte blir sjuka.
Får se om det blir fotboll för Noah eller om vi tar vila idag..Fick för övrigt tips om en speciell kickstart diet, rapporterar hur det går när jag väl vågar mig på att testa den...

1 kommentar:

Gun-Marie sa...

Vilka fina bilder men du kunde väl förvarnat mej om ORMARNA!Så klart att grodan var COOL för Noah! Den var ju BLÅ!!! Kramar mamma