fredag 28 maj 2010

Lite nytt

Vet inte om ni sett det, men jag har ändrat min lilla bild här till vänster denna veckan.
Tyckte inte riktigt att en bild med vinterjacka, mössa och snö passade så bra längre.
Istället blev det denna bilden.
Stjärnorna och barnens namn är nya.
Jag gjorde dem i början av mars.
Och jag är mycket nöjd, men jag känner mig långt ifrån färdig.
Sen kan alla ha sin åsikt om det är fint eller inte, men jag får erkänna att jag inte bryr mig så mycket vad ni tycker.
Jag är nöjd och jag blir glad om ni gillar mitt val, men om ni inte gör det... so what?!
Alla får ju göra som de själva vill med sina kroppar, eller hur?
Just nu är jag för övrigt uppe i 22 tatueringar, om man nu räknar varje stjärna som en enskild, annars är det 7 st.
Jag räknar 22st, bara så ni vet ;)
Såhär gosiga var barnen i söndags när vi spelade spel.
Jag tror Wilda var så glad över att Noah fått tillbaka sin energi så hon bara ville krama honom.
Och Noah protesterade inte på allvar.
.
Snart är det helg, långhelg med ledig måndag.
De flesta verkar resa bort denna helgen, vi stannar hemma.
Grilla lite och bara njuta.
Jag är inne på min sista dag med detox/cleans dieten.
Än så länge visar vågen på minus.
Återkommer med resultat senare.

5 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Jag tycker det är coolt! Skulle nog nte ha modet att tatuera mig själv över hela ryggen men det är en annan sak. Kan du inte visa dina andra tatueringar också. Jag blev så nyfiekn!
kram!

Trebarnmamman sa...

Jätte fina Malin .. super coolt !!!passar dig som handen i hansken ... jätte fint !! Fagisen jag vill gärna med har ju ingen smärttröskel så jag lär få stå över !! men jag skulle gärna vilja men betydligt mindre som kankse på vristen .. men där vet jag ju hur tunn huden är och kan bara tänka mig den smärtan ...

mammigranten sa...

Saltistjejen
Tack! Jag skulle faktiskt kunna tänka mig fler stjärnor på ryggen framöver...
Får ta och fixa det där med att visa alla tatueringarna framöver.
Fast 3 av de andra syns på bilden.
Kram

Trebarnmamman
Tack! tack! Tack!
Jag har ju ingen vidare smärttröskel jag heller, men vill man bli fin får man lida pin.
Fast värst är ju ändå blod...
Har en stjärna fram på axeln som blödde en hel del första timmarna, så när Daniel skulle ta bort bandaget så såg jag allt blod och svimmade, men jag hann säga innan: jag måste sätta mig för nu svimmar jag! Men han trodde inte på mig, så jag bara gled ner på golvet som en hal kokt spaghetti. Haha! så mesigt av mig.
Jag har en idé på en tatuering till min vrist, men den håller jag tyst om än så länge, men den är rätt stor...
Kram

mammamjuk sa...

jättefint! Jag gillar stjärnor och barnens namn & klurar själv på en tatuering :)

Anonym sa...

Jag tycker att den är SUPERFIN. Jag bara älskar tatueringar. Har två själv, men vill ha fler. Jag vill ha en som går från övre delen av vaden och slingrar sig ner runt benet till foten. Vill såklart se dina andra oxå.

Jessica