tisdag 27 april 2010

Inget nytt

Mailet skickades alltså i söndags.
Ännu inget svar.
Noah har haft lite mardrömmar och sovit alla nätter sedan dess hos oss.
Vi vill ju att han ska känna sig trygg.
Kan tänka mig att han kände sig bortglömd i lördags och det är det som lever kvar.
.
Fotbollen igår blev inomhus, så Wilda och jag slog hål på timmen i bollhavet.
Aldrig fel.
Bok för mig, fullt ös för henne.
Trötta barn i bilen hem.
.
Jag har passat på att testa 2 nya pass.
Step & Pump igår
Jättekul!
Och tränaren är en danska!
Dvs den första från norden jag träffat härikring.
Idag blev det BodyPump
Typ samma som igår.
Båda har en stepup"bräda".
Båda är mycket upp och ner och skutt på denna "bräda".
Båda har lite armhävningar och situps.
Gårdagen innehöll dock även gummiband och hantlar.
.
I morgon blir det BodyCombat, vilket jag har mycket höga förväntningar på.
.
Ja just det igår när jag scannade mitt passerkort på gymmet innan Noahs fotboll så bad hon i receptionen mig att gå till membership service.
Gah! tänkte jag.
Men de ville bara fota mig så de ser att det är rätt person som passerar in.
Puh!
En diskussion där vill jag inte ta med barnen med och utan maken.
Det gjorde vi tillräckligt i lördags tycker jag.
.
För övrigt så går livet vidare.
Vädret skiftar.
Playdates händer, som idag med barnens bästisar.
Vi möttes i en park, men fy vad det blåste kallt.
Solen sken, men oj vad vi mammor frös.
Så efter 2 timmar gav vi upp.
.
I morgon är det simlektion.
Sedan har vi Parent-Teacher-Conference med Noahs fröken.
Spännande!!!

Inga kommentarer: