torsdag 29 april 2010

Svaret

Här är svaret vi fick!
"I would like to thank you very much for taking the time to bring these concerns to my attention. I spent a great deal of time today discussing your email with the appropriate managers and we are working on resolving the inconsistencies in our level of customer service; specifically with KidQuest and the KNO program.



I will not try and make excuses for your unacceptable experiences, but I do want to assure you, and all our members, that we are taking the issues very seriously and will address them with all of our staff. As a family facility, it is imperative that we provide the same level of service for ALL of our members, regardless of their age and areas of usage.



Again, I greatly appreciate you sharing these experiences with me and please do not hesitate to contact me if you have any additional questions or concerns.



Best Regards,

General Manager "

Alltid något!
.
Igår testade jag på BodyCombat.
Kanske inte riktigt vad jag hoppats på.
Sen var det också så att tränaren hade 2 "Sideshow Bobs" med sig.
Varav den ena var rätt smärt och smidig och duktig på att "slåss".
Den andra vara bara väldigt "butchig" med rejäl ölmage (kvinnor båda 2) Och så hade hon urusel hållning och teknik.
Men ändå kommer denna kvinna(?) fram till mig och ska berätta hur man ska stå.
Och visst detta är en sak jag ogillar. Varför inte tillrättavisa alla som stod "fel" då?
Varför bara mig?
Och sen stod hon ju inte rätt själv heller.
Iom att detta var första passet någonsin i denna teknik så var det ju mycket nytt att tänka på.
Och det viktigaste måste ju ändå vara att göra så gott man kan.
Man kan ju inte få alla rätt utan övning?!
Men, men jag ska testa samma pass med en annan tränare nästa vecka.
.
När barnen väl var hemma så blev det lunch och sen iväg på simskola.
Alltid uppskattat.
Daniel hann även med att se sista de sista 5 min.
För efter simskolan var det dags för
Parent-Teacher-Conf.
Så dit åkte vi alla 4.
Spännande.
Och allt såg mycket bra ut inför kommande 1st grade.
Noahs fröken tyckte tom att han var så pass bra i matte att hon ville testa honom för Gifted & Talented programmet på skolan.
(skryta bör man annars dör man)
Han hade fixat det galant, sånärsom på en grej.
De amerikanska mynten.
Så övar vi på det under sommaren så ska han testas om i september igen.
Kul va?
Han läsning var bra, skrivandet likaså.
Lite över medel på allt och mycket över på just matten då.
Inget att vara nervös över alltså.
Och tänk detta på så kort tid.
Fröken var förundrad över hur snabbt han lärt sig och vilka enorma framsteg han gjort sen senaste PTC i november.
.
Idag har jag tränat bodyattack.
Dock inte med den danska tränaren, hon ska nämligen göra ett boobjob i morgon.
(vilket jag förstår för hon är bara muskler)
Att hon berättade för alla var ju av den enkla anledningen att alla kommer märka att hon är borta och vad som hänt med henne under tiden.
Men ivf så gillar jag verkligen bodyattack.
I morgon blir det bodypump.
Lördag blir nog vila.
.
Nu i eftermiddag så hade Wilda gympa.
Noah och jag var i bollhavet.
Där passade jag på att prata med en mamma som har en son i Wildas preschool-klass.
Jättetrevlig och befinner sig på gymmet typ lika mycket som jag, om inte mer.
Väl hemma har vi varit ute i solen.
Det blåser en del, men det är ändå 22grader varmt.
Och på lördag ska det bli
håll i er nu
32!!! grader
Inte illa för att vara 1 maj va???
.
Nu hoppas jag att alla får en trevlig valborg, även om Prinsessan Madeleine är här hos oss och firar :)
Och alla ni i Tranås, ta det lugnt med eld och alkohol.
Jag vill att pappa ska få en lugn valborg.

2 kommentarer:

Suddrik sa...

Har inte läst så mycket bloggar på sistone, men ikväll var det dags!

Måste bara säga att jag ÄÄÄÄLSKAR BodyCombat! T o m utbildade mig till instruktör i februari i fjol. Sen sabbade jag knät. Nu går jag på det max en gång i veckan, från att ha kört passet minst 1 gång om dan. Ibland 3. :-)

Suddrik sa...

Jag ville förresten säga en sak till om combaten. Hon hackar inte på dig för att du suger, utan för att du inte gör det, potential du vet!

Jag började på Bikram Yoga för 2 månader sedan, medfödd vighet plus fysisk styrka och god kondition gjorde att jag väldigt snabbt var ikapp de som gått i ett par år. Och instruktören verkar hacka på mig och ett par till nästan enbart. När jag klagade på min favoritkille, att han bitchade för mycket på mig, så sa han "you missed me, didn't you?"

Vad ska man säga! (Bara "yes, so happy to have you back" :-)

Potential kära du! Ta det som en komplimang!