fredag 16 april 2010

Bilderna (om än något senare än utlovat)

Wilda sover sött, 10 min efter avgång från Arlanda C
Fågelmatning 1
Fågelmatning 2
Morfar hade jouren
Brandhjälmsprovning 1
Brandhjälmsprovning 2
3 av födelsedagsbarnen
Noah i parken i Åseda
Wilda i densamma
Jag var också där
Tussilagoplockande sötnosar
Rosa blåsippor
(håller med svärmor om att de är de finaste)
BLÅsippa
Vacker vy
Svanar
Mycket vatten i Säbysjön
Som sagt, mycket vatten
Plaskande barn
Porlande bäck
Wilda plockar snödroppar
(inte på någons tomt)
En prins i skogen
Vilopaus
(och nej de har inte bråkat så stenen sprack)
Hemma på vår gata
Våra träd har blivit gröna
Noah är glad för att kunna cykla igen
Och även Wilda vågade sig upp för en tur
.
.
.
Nu är det fredag.
Maken kommer hem sent ikväll från CA, han åkte i onsdags morse.
Jag har haft en vecka med mycket att göra.
Men helgen ska nog bli lugn...tror jag...

3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vd härligt ni verkar haft det!!!
Men jag förstår att det är rätt skönt att vara tillbaks hemma igen.
Kramar!!

Mrs F sa...

Underbara bilder!! Miss you!
Kraaam

Taina sa...

Riktiga vårbilder med galonbyxor, skogspromenader och tussilagon! Underbart!

Kram