söndag 14 februari 2010

Alla ♥ dag!

Jag fick underbara rosor av Daniel igår!
Tyvärr sitter snuvan i fortfarande, så jag kan inte känna deras doft...
Daniel fick en mycket passande ask från mig...
CHOKLAD så klart, vad annars ger man till en chokladälskare???
Vi firade igår
med
rosa champagne
Hummer med vitlökssmör och riven mozzarella
Krabbkaka
Äpple, avocado, valnötssallad
Vitlöksbröd
.
(ska tilläggas att maken inhandlade maten, det enda jag krävde var vitlöksbröd, bra köp av honom tycker jag)
.
Till detta kollade vi på Couples Resort!
Rätt bra, inte lika bra som Hangover, men bra!
Sedan vid 21.30 kämpade vi för att hålla oss vakna, gick sådär, haha!

4 kommentarer:

Gun-Marie sa...

Massor av kramar och pussar till er alla från pappa och mej. Vilka passande presenter ni köpt till varandra! Maten såg ut att vara riktigt mumsig. Här blev det räkmackor till kvällen, inte så tokigt det heller.K & P mamma

mammigranten sa...

Kram till dig med mamma! Ja pappa också!
Maten var grymt god, längtar efter hummer mer!!!

anna of sweden sa...

Tack för den migränlösande kramen!
Det värmde ska du veta!

Kram tillbaka!

Suddrik sa...

Jag gillar också den där skylten! Jag vet att det betyder nåt annat, men just ord-skämt är det bästa jag vet. (och mild bajshumor förstås... :)

Vi såg också Couples Resort, den kom från Netflix dagen innan den släpptes på DVD. Jag gillade den jättemycket, men stör mig ofta på hur ordet "komedi" missbrukas. Jag tyckte det var ett milt komiskt relationsdrama. Det var ju inte många skratt! Däremot några medhåll vad gäller relatonsdilemman.

Kul att du hade en relation till AirBud! Vi hade också en Golden förr, så det var väl ett skäl till att den får bra betyg härifrån. Go som 17 var han ju... Fanns det fler filmer alltså? Netflix - here I come!! :D

Vilka yttepyttefötter du har förresten... Det är snyggt med små tassar, men jag kan förstå att det är svårt att hitta dojjor. Hitta ett märke du gillar och som du alltid har samma storlek i, och leta på internet! Så gör jag med underkläder... (nästan samma sak va? :)

Ha det bra i kylan nu!!