torsdag 14 januari 2010

Dagen

Ja vad händer idag då???
Playdate för barnen bokad!
Gymnastik för Wilda i eftermiddag!
Annars typ inget just nu...
Eller jo, min mage är i uppror och jag vet inte varför, men det är något jag inte kommer plåga er med här...
Hoppas bara den inte blir värre!
.
.
Födelsedagskalas planeras.
Vad göra som sysselsättning för barnen???
Vi valde att ha båda barnens kalas samma dag och samma tid.
Båda är kompisar med syskonpar, så för att underlätta för deras föräldrar gjorde vi så.
Så om alla kommer blir det 19 barn, men det ska ju funka det med, hoppas jag ;)
Maken är ju hemma den dagen, hade vi tagit ett kalas på lördagen och ett på söndagen hade jag fått fixa söndagen själv, för då ska maken till Sverige på jobb.
Knasigt va???
.
.
I övrigt så tänker jag på min mormor som ännu en gång blivit inlagd på sjukhus.
Jag tänker på en vän som har det jobbigt just nu.

2 kommentarer:

Anne sa...

Stackare, jag lider med dig vad gäller magen. Hoppas du i skrivande/läsande stund känner dig bättre. Och med din mormor, inte roligt alls ha sin mormor inlagd på sjukhus.
Beträffande kalas, ett tips är att ha fiskedamm! Det känner ju inte amerikanska ungarna till men det lär nog kunna bli en stor succé tror jag.

mammigranten sa...

Anne
Tack! Det är ännu inte helt bra med magen, men jag tror att det kan bero på att jag tränae mycket och förbränner det mesta jag äter, då blir det ju lätt att man blir lite knas med magen, men det går väl över, det gör ju det mesta.

Nu ikväll känns allt mycket bättre, men det blir väl inte helt bra förrän jag vet mer om mormor, antar jag...

Jättebra tips med fiskdamm! Det får vi köra på! Tack för det.
Nu klurar vi väl mest på mat, för även om vi har kalaset mellan 11-1 så verkar det som om man måste bjuda på mat, så korv med bröd eller något får det nog bli...

Kram kram