söndag 24 januari 2010

Bättre idag

Idag är Wilda bättre.
Hon kräktes dock upp vattnet hon drack direkt efter att hon vaknat.
Men annars har hon inte mått dåligt sedan igår vid 6-tiden.
Så det verkar vara något som gick över snabbt.
Och ta i trä, ingen annan verkar ha åkt på det heller.
Men hemma blir hon ju självklart i morgon.
.
För övrigt har dagen varit lugn.
Wilda badade fötterna i mitt fotbad medan pojkarna bakade brownies.
Gott!
Noah såg verkligen fram emot att få äta färdig brownie!
Och jag tror faktiskt att Daniel tyckte det var lite kul att baka!
Nu kollar han på fotboll, men inte den sparkande varianten.
Och jag, jag sitter ju här.
Kram på er!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att lilltjejen är bättre. Verkar som att det går magsjuka lite överallt nu.

Vi har klarat oss med förkyldning än så länge...

Det är alltid kul att baka och GOTT!

Kram

Gun-Marie sa...

Hej Malin! Vad mysigt med två bakande herrar i köket. Det var skönt att pappa fyllde år i går så jag fick tänka på nåt roligt. Det behövdes. Skönt att Wilda mår bra igen.Kram mamma

mammigranten sa...

Lele
Ja hon fick ett bakslag sen men det är över nu som tur är!
Kram

Mamma
Ja det var trevligt och Noah var så förväntansfull på browniesarna som har översatte till chokladpaj ;)
Kram