lördag 23 januari 2010

Lite bilder, migrän och annat

Tack alla för er omtanke!
.
.
.
Gårdagen innebar för mig en dag med migrän.
Jag försökte vila när barnen inte var hemma, men det gick inte.
Migränen blev värre.
Orsaken till denna migrän var:
sömnlösa nätter pga oro för mormor och att Daniel inte sovit i sängen.
Han blev ju matförgiftad i tisdags och har sovit i gästrummet för att inte störa mig.
Sedan släppte väl en del av spänningarna då oron släppte.
.
Efter att barnen kommit hem så försökte jag vila igen, somnade ovh vaknade om vart annat.
Daniel åkte in en sväng till jobbet, han hade en del att jobba undan, men han mådde fortfarande inte helt bra.
Barnen skulle på kid´s night out vid 5.30 så jag gick och la mig en sväng till när han kommit hem och så somnade jag en stund till.
Sen skjutsade vi iväg barnen.
Och vi åkte och tittade lite på tv spel, funderar ju på att köpa det till dem i födelsedagspresent.
Sen åkte vi till T.G.I men det var bara jag som åt, Daniel ville inget ha.
Knasigt men rätt mysigt ändå. Blir ju lite mer prat än vad det blir hemma.
Vi hann även med en tur hem och sitta och mysa lite innan det var dags att hämta dem.
Och OJ vad trötta!
.
.
.
Idag har jag hunnit med lite träning.
Vid 1 skjutsade jag Noah till kalaset han var bjuden på.
När jag kommer hem så har Wilda kräkts.
Trodde hon bara var låg, hon blir det ibland och då kräks hon.
Så vi åkte till Walmart och vad händer, jo vi hinner bara innaför dörrarna så kräks hon igen.
Pinsamt!
Tillbaka till bilen, jag lämnar henne och Daniel där och går in och handlar.
Nu är vi hemma och hon ligger här, nerbäddad på vår fatboy och kollar på Barbie Diaries.
Hoppas att hon blir bättre snart och att ingen annan blir sjuk.
Är det maginfluensa så är det ju troligt att hon fick det på dagis igår.
Får se på måndag om någon annan blivit sjuk.
Nu ska jag snart hämta Noah.
Nedan är lite bilder
Vi hade bookswap på moms club sist. Jag hade med 2 böcker och fick med dessa hem. Inte fel!
Tröjan jag köpte på forever 21
Framsida
Baksida
Klännigen jag köpte använde jag igår, så den är i tvätten nu ;)



4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå där...Usch det låter inget kul det där. Brrrr gillar inte kräksjuka. Min minsta kräktes förra veckan men vi andra klarade oss som tur var.
Krya på er...

Ha det gott
Kram Anne

mammigranten sa...

Nej inget kul alls!
Kram kram

Lina sa...

Fy vilken vecka!
Hoppas att nästa blir bättre.
kram

mammigranten sa...

Lina
ja den var inget kul alls, men nu kan det ju bara bli bättre!
Kram