torsdag 13 augusti 2009

Regn & trötta barn

Idag öser regnet ner.
Hellre idag än igår då det var ute-möten.
Och lite skönt får jag erkänna att det är att det regnar just idag. Då kan vi vara inne och vila och mysa, tvätta och greja. Utan att känna att vi måste gå ut bara för att solen skiner...
Så idag blir det en lugn dag.
Kanske blir det träning en stund i eftermiddag, vi får se. Foten har ju ivf inte blivit sämre.
Tanken är väl att uppsöka läkare om den inte blir bättre de kommande veckorna, men jag känner att så länge den inte blir sämre så är ju allt bara bra...
I helgen ska jag ut och leta efter ett litet "pris" till utlottningen!
Får se vad det blir, men jag har mina idéer...

4 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Visst är det skönt med "innesittarväder" ibland! Att bara ta det lugnt inne och ev göra sådant som måste göras är skönt.
Hoppas din fot snart blir bättre!
Kramar!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej...såp spännande liv...attt flytta till USA!!
Kul att läsaom ditt liv där!!!
Millan heter jag...en hel bunt av kids..o ääääälskatr att pyssla!!!
Go Kväll!!

~~♥ Kramelikram Millan♥~~

eastcoastmom sa...

Du undrade om IKEA-katalogen. Den delas ut i brevlådan om man bor tillräckligt nära IKEA. Kan också hämtas på IKEA. Vet inte om man kan beställa via internet, kanske.

Taina sa...

Jag tyckte också det var skönt med lite regn igår. Jobbade, men det blev svalare de ggr jag gick ut och kunde andas. Nu har temperaturen börjat stiga igen och helgen blir varm. För varmt enligt mig.

Fina bilder från DC. Ni hann ju med mycket och beundransvärt att dina barn orkade med så mycket!

Hoppas din fot inte tog mer skada av träningen bara...

Kramen