fredag 14 augusti 2009

Nytränad & svettig

Sitter här och väntar på att de ska komma och klippa gräset, men det verkar inte som om de tänker komma idag...
Har tränat för ett tag sedan. Började med ett pass på löpbandet. 20 min med relativt hög hastighet.
Gick över förväntan med foten!
Efter det blev det ett magpass.
Gick ju bra det med.
Sen kände jag mig ändå inte helt färdigtränad, så då blev det ett pass med Jillian.
Gick också bra!
Så nu sitter jag här och eftersvettas.
Förut rann det överallt, men inte bara av träningen utan också av värmen.
Fick för mig förut att det börjar bli höst här med, vet inte varför. Kanske pga alla som skriver på sina bloggar i Sverige som påpekar att hösten är nära, med skolstarter, regn och annat.
Men här är det ju värsta sommaren idag, och ska väl vara hela helgen vad jag förstått.
Härligt!
Tänker även mycket på min bror i dessa dagar, han har mycket på g i sitt liv just nu.
Älskar dig och önskar dig all lycka med allt!
Önskar er alla en trevlig helg!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Din fot verkar ställa till mycket problem för dig.
Den kanske behöver lite vila för att bli helt ok, eller så får du trava iväg till doktorn. Bara så att du inte får nåt bestående problem menar jag.
Här i Kalmar är det fortfarande sommar. Rätt skönt faktiskt. Så ingen höst i sikte än:)
Själv håller jag på att skriva en packlista. Åker västerut nästa vecka. Det ska bi så skönt.
Ha det gott & hoppas att fotskrället snart blir helt ok.
Kram

anna of sweden sa...

Nej, hjälp. Här blir det nog inte höst på ett bra tag. Först ska vi svettas. Och sedan ska vi svettas och sedan ska vi svettas lite till ...

Jenny Wallentin sa...

Regn, regn, regn....står det på väderkartan i dag...så lite sol är gärna välkommet, kan man skicka det på posten ;)

Förresten, har det kommit fram något kort till er från oss via den vanliga posten?
Kram Kram