onsdag 26 augusti 2009

Lycka & skaderapport

Lycka är ju olika för alla, men för mig är lycka just nu:
Lycka är att kunna träna, utan skador
Lycka är en spontan kram från mina barn
Lycka är att kunna känna kärlek från min man,
bara genom att känna hans värme
Lycka är att känna att beslut jag/vi har tagit har varit de rätta
Lycka är att veta att min bror äntligen kommit tillrätta
Lycka är att veta att våra nära har det bra (förutom att vi är långt bort då)
.
Sen finns det självklart andra saker som är lycka för mig, men just nu är det dessa saker som jag blir glad av!
.
Vad är lycka för dig?
.
.
.
Försökte mig på att träna igår.
Gick inget vidare, blåsan var ju inte direkt i bra skick igår.
Så trots tejp så bidde det bara 30 min på löpbandet.
Inläggen funkade inte alls då det blev för högt med originalinnersulorna i.
Såhär såg det ut igår
Och idag, efter 1½ timma på löpbandet.
Lösning: tejpning på annat sätt och borttagna originalsulor och nya sulor med upphöjt fotvalv.
Kanon!
Men det gjorde lite ont att ta bort tejpen, då lite hud följde med.
.
.
.
Eftermiddagen har spenderats ute med barnen i poolen och mig på solsängen.
Skönt, men varmt!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Ajajajaj! Vad ooooont det ser ut....!!! jag hatar blåsor! Får det jättelätt.
usch!
Lycka för mig är att kunna se och uppskatta det jag har i mitt liv och min vardag. Jag tror man kan komma rätt långt med sådan lycka.
Du verkar uppskatta just deta du med!
kram!

Taina sa...

Aaaaj, det där ser ut att göra ont! När jag är med på olika lopp brukar vi på många lopp få specialplåster att sätta över blåsor och skavsår. Har själv aldrig använt dem så jag vet inte hur de funkar. Det ser med ut som ett extra skinn man lägger på. Hoppas du snart blir bättre i alla fall.

Kramen