tisdag 11 augusti 2009

I´m back!!

Nu har jag varit frånvarande läääänge!
Men jag finns här!
Skriver mer i morgon, kommer även lite bilder då.
Just nu kollar vi på True Blood, efter att ha njutit utav äkta räkor köpta på IKEA!
Gott som bara den!
Skjutsade svärföräldrarna till flygplatsen idag och nu är det tomt här hemma.
Barnen var ledsna på sitt sätt.
Noah ville inte umgås med dem idag, han tyckte det var jobbigt.
Wilda var trotsig och tjurig.
Men de gosade av sig ändå under lite tjat från mig.
Jag vet ju att de hade ångrat sig i morgon annars.
Men visst var det jobbigt att de åkte, kände mig ledsen jag med på flygplatsen, men jag reagerade inte som barnen och blev tjurig ivf.
Nu är det snart läggdags, återkommer i morgon med mer!!!
Godnatt!

3 kommentarer:

Gun-Marie sa...

VÄLKOMMEN TILLBAKA ! Det var längesen. Ska bli skönt att få ta del av ert liv igen.Du var duktigare att skriva när vi var hos er. kram mamma

mammigranten sa...

Jo men då hade jag ju faktiskt lite mer tid över också...
Nu har det ju varit så fint väder så har vi inte varit iväg har vi ju varit ute i solen ju...
Kram

Saltistjejen sa...

Det är alltid tomt när ens besök åker hem tycker jag. En känsla av tomhet och vemod. Samtidigt brukar jag tycka det är rätt skönt också eftersom man då har lite mer "fri" tid över och även att återgå till vardagsrutiner kan vara skönt.
Hoppas att barnen snart blir gladare igen!
Kram!