onsdag 22 juli 2009

Inköpen

som utlovat!
Nya skorna, inhandlade innan vi åkte till Sverige.
Lakan från Åhléns.
Blus, rea på kappahl
Topp från Kappahls Vintage stories, rea
Kjol från Kappahls rea, alla 3 plaggen för 278kr.
Billigt tycker jag!
Kjol från rean hos Mollys Hus
Linnebyxor från rean hos Mollys hus
Underbart läcker rosa klänning och härlig brun kofta från rean hos Mollys hus.
Så det tror jag var allt.
Barnen fick lite fint från farmor och farfar och mormo och morfar. Får jag fota sen, det är i tvätten nu...
Jag köpte 2 sorters kryddor, pärlsocker och dammsugarpåsar. Inte så mycket att fota dock...
Tränat har jag gjort idag, blev en tur på löpbandet.
Fattar inte varför man ska tappa kondisen så fort dock...eller om det har med tröttheten att göra...
Gick upp 1kg i Sverige, men har ändå tappat 3 cm på midjemåttet, 1 cm på rumpmåttet och 1cm på lårmåttet, hur går det ihop?

4 kommentarer:

Mollys Hus sa...

Vilka fina kläder du har köpt :) Hoppas att ni hade det bra här på er semesterresa :)

Saltistjejen sa...

Fina saker!! Särskilt den rosa klänningen tycker jag var urläcker!
Men du dina tappade cm kasnke är tappade muskler?? Inte midjan då kanske, men lår och rumpa kanske???
Kram!

S sa...

Åh, vilka fina kläder!! Måste ta mig en tur till KappAhl imorgon när jag ska till stan. Visste inte att de hade en så fin Vintage kollektion.

mammigranten sa...

Mollys hus
Ja visst är de fina! Hade kunnat shoppa mer hos dig om plånboken tillåtit+om vi haft mer plats i väskorna.

Saltistjejen
Tror det kan vara huden som drar ihop sig med, hoppas kan man ju ivf...
Och visst den rosa klänningen är en dröm!

S
Kläderna från kappahl var på rean, vet inte om det kommit nya i serien än, toppen var den enda jag hittade...


Kram på er!