fredag 24 juli 2009

Återbesök

Idag är det dags för ett återbesök hos tandläkaren.
Det ska kollas hur det har läkt och hur lång tid mer det krävs innan vi kan sätta in en skruv.
Annars händer inte mycket just nu.
Tvätten är tvättad.
Allt är upp packat.
Tiden börjar stämma igen.
Det enda vi konstaterat att vi glömde är:
vi köpte inga lågenergilampor med liten sockel!
Skit också!
Vi har ju några svenska lampor som kräver detta, och med en minitransformator så funkar de ju. De med stor sockel funkar ju med vanlig adapter och amerikanska lampor i, men de små amerikanska saknar ett varv med gängor.
Lite irriterande...
Nähe nu börjar nervositeten infinna sig, min fasa är att det inte ska funka med titanskruv utan jag måste ha en brygga, vilket jag absolut inte vill, då har jag det faktiskt som jag har det nu hellre. För att slipa ner 2 fullt friska, olagade tänder det vill jag inte!
Så det så!!!

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

Hade ingen aning om att det var olika typer av glödlampor! Men varför itne?! Det mesta verkar ju inte vara standard i världen...
Hoppas det går bra hos tandläkaren idag!
kram!