onsdag 24 juni 2009

Parmaskinka och sandslott

Min och makens kvällsmat igår bestod av en av våra favoriter.
Parmaskinka!
Smakar likadant oavsett var man befinner sig, åtminstone vad vi vet.
(har ätit det i Sverige, USA, Paris, Kreta, Madeira och Mallorca)
Till parman hade vi
avocado
vattenmelon
brie
vindruvor
En lagom lätt kvällsmat!
Dock lite salt, vilket jag märkte på vågen i morse, tur vägningsdagen är i morgon;)
Igår gjorde barnen sandslott på summer camp.
Ni ser ju vems som är vems.
Kul grej, dock lite svårt att veta vad man ska göra med dem...
Annars händer inte mycket just nu,
solen tittar fram då och då.
Det är mer än 25 grader ute hela dagarna och mer än 20 grader på nätterna.
Idag ska det visst även bli åska, oväntat va?
Klurar just nu på vad det blir för träning idag.
Sprang och körde med Jillian igår i totalt 1½ timme.
Styrketräning med maken ikväll kanske...?
Vad säger du D?

3 kommentarer:

Camilla sa...

Mums, vad gott!
Jag äter mest jordgubbar nu när de är hyfsat bra prissatta & sååå goda :)
Men sallader slinker också ner.

Dags att packa lite inför ett besök på stranden.

Ha det gott

anna of sweden sa...

Nu har jag läst ifatt mig lite här hos dig. Det var ju väldans vad du är duktig med träningen. Får väl ta tag i mitt sunda liv när knäna är okej igen.
Kramar!

mammigranten sa...

Camilla
Jag äter en hel del jordgubbar jag också, men ibland måste det ju ätas något annat med.

anna
jo jag försöker.
Nådde en målvikt idag, så det börjar löna sig med träningen. Nu är det bara 5 mål kvar!
Hoppas knäna blir bättre snart!


Kramar