torsdag 25 juni 2009

Är stolt över mig själv! (idag ivf)

Skjutsade som vanligt barnen till summer camp, sista dagen för denna veckan.
Handla och greja hemma.
Sen var det dags att hämta.
De lekte, medan jag skulle träna.
Tänkte att nu jädrar ska jag springa.
Tanken var att springa 30 min i lagom tempo, har ju bara sprungit i 20 min som längst tidigare, fastän jag haft mer ork i kroppen eg, men inte i knoppen.
Så nu satte jag målet på 30 min, men tänkte hela tiden 35.
Jag är ju sån där så dels räknar jag hela tiden när jag springer, kan ju liksom inte bara springa tills orken tar slut, utan jag måste ha ett mål.
Dels är jag ju även sån att när jag bara har 1 minut kvar, oavsett om jag ska springa 2 min eller 30 min, så är sista minuten dödsjobbig.
Så därför måste jag ha ett mål för mig själv med tiden jag ska springa. Och idag tänkte jag som så att jag skulle sätta tiden längre än jag eg tänkt.
Men när 30 min hade gått så var det en bra låt på The End med Black Eyed så då tänkte jag att då springer jag tills den låten är slut. Men då var jag så nära nästa mile, så då sprang jag till det blev en hel mile till.
Och efter detta pass så körde jag igång ett pass med Jillian, No More Trouble Zones!
Tänkte bara köra armar, rygg och mage. Men det blev hela programmet på 50 min.
Efter lunchen sen så fylldes poolen på ute, smorde in barnen och mig och så gick vi ut.
Sen har det badats och solats och lekts oc när maken kom hem- grillats.
Nu sover barnen sött i sina sängar.
Förhoppningsvis så sover Wilda ifatt sina missade timmar genom att ännu en natt sova längre.
Idag sov hon ju till 8.15.
Nu blir det lite slöande framför tv:n.
AC:n är igång så det ska bli lite svalare och skönare innan läggdags.
Svalare än de 30 grader vi haft de senaste kvällarna och nätterna.
Vi fixar inte riktigt att ha den på för länge, blir lite för rå luft för oss då.
kram på er!

3 kommentarer:

Trebarnmamman sa...

Snälla nån , jag blir ju trött av att bara läsa så du håller på !!!! men det är klart när du kommer hit så lär du inte få hålla på så där så det är väl bäst att du sysselsätter dig nu ... för här är vi INTE så hurtiga !!!

Mollys Hus sa...

Jösses, du har verkligen kommit igång med att träna!!! Önskar jag hade pyttelite av din enerig :) Ja, vi ska flytta (skilsmässa).

Angelica sa...

Jag är också fasligt stolt över dig att du bara kommer ut och orkar springa! Jag är en riktig latmask och avskyr att springa en enda liten cm :D

Hoppas att du får en mysig fredag!

Kram

Angelica (här är det samma grader och det är riktigt svettigt)