torsdag 28 maj 2009

Ensam...typ...

Eller inte ensam kanske, men vuxenensam.
Maken sitter på ett plan till Seattle just nu.
Han har ett möte där i morgon och kommer inte hem förrän sent i morgon.
Tror han landar vid 23-tiden...
Men det är ju bara ca 1 dygn sen får jag ju fler vuxna att prata med, då vårt besök kommer.
Hela vägen från Åseda;)
Men helt ensam är jag ju inte nu ändå.
Barnen är ju hemma.
Just i detta nu händer väl inte så mycket.
Tränade lite igår.
Kände inget i benet,
men i foten.
Kändes som om det bara brände till lite då och då.
Inte under tiden jag tränade, då kändes det inget, men efteråt.
Körde med vetekudde igårkväll och då blev det bättre.
Sen handlade jag en typ av liniment idag som inte luktar något. STOR skillnad mot tigerbalsam som luktar massor.
Så just nu känns det bättre i foten ivf.
Men det får nog bli att vila lite från hårdträningen ett par dagar till.
Kan ju alltid promenera i lagom tempo på löpbandet och köra lite styrketräning med överkroppen.
Men det är fruktansvärt trist nu när jag kommit igång ordentligt!
Men ikväll blir det en ensamkväll utan vuxet sällskap.
Vilket är både skönt och tråkigt.
Jag kan kolla på vad jag vill på tv, gå och lägga mig när jag vill (kan jag ju annars också, men när D är hemma vill man ju gärna umgås).
Men blir jag sugen på att prata av mig så finns han ju inte i soffan bredvid mig.
Däremot lär jag väl få prata i morgon oavsett.
Just nu leker barnen för fullt.
Så då kan jag passa på att sitta här en snabb sväng.
Får väl se hur många inlägg det blir under kommande vecka, beror ju lite på vad vi hittar på när vi har besök...
Men jag återkommer så snart tiden finns!!!

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul med besök. Mitt reporatge kommer troligtvis i höst. Vet ännu inte, men jag skriver på bloggen.
Ha en skön dag!
Kram Lotta

Taina sa...

Fullt upp snart då? Då kan du passa på att njuta av lugnet före stormen då...hihi
Trevlig helg!