söndag 22 mars 2009

Gårdagens film!

Vi har ju turen nu att vi slipper åka till en videobutik för att hyra film.
Vi kan hyra via vår box.
Självklart kan vi hyra film på "vanligt" vis också, billigare.
Men då måste man ju ta bilen dit och hem och då blir det dyrare totalt...
Förra lördagen kollade vi på Australia.
Sådär får jag väl säga, har lite svårt för Nicole Kidman med hennes uttryckslösa ansikte.
Lite seg i övrigt med och eg inte vår typ av film, men det var ju ändå en man ville se,
bara för att.
Igår såg vi en kanonbra film, dock lite längre än nödvändigt.
Hade kunnat vara en sisådär 20 min kortare.
Twilight
Verkligen vår typ av film.
Och nu längtar jag redan efter 2:an, för det var uppenbart att det skulle bli en uppföljare pga slutet.
Vi målade massor igår.
Dock måste reparera en sak innan vi målar den idag, för den blåste omkull och sprack, men det kommer säkert inte synas när allt är färdigmålad.
Idag blir det mer målande
städande
och tvättande!
Kul!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för filmtipset. Kommer det bilder snart på rummen?! Är ju nyfiken i en strut såklart :-)

mammigranten sa...

Bara så du vet så är det en vampyrfilm, men jag gillade den för det var lagom mycket action, spänning och romantik i den, D tyckte den var lite seg.

Anonym sa...

Läste om den sen o insåg att det nog inte var min typ av film.. Men Australia verkar bra, men för lång. Det fick bli Beck på 4:an istället "I Guds namn". Riktigt bra faktiskt.