tisdag 27 januari 2009

Nu var det klart!

Huset tömdes igår kväll. Klockan 20.30 var allt ute och grabbarne rullade iväg med alla våra grejer. De kom kl 8 och då var väl vi eg inte riktigt redo kan man väl säga. Barnen sov ju hos mina föräldrar och vi hemma, sista natten i huset. Men nu är det verkligen ekande tomt.
Började faktiskt känna mig nervös, men det släppte när allt blivit inpackat och utlastat i containern.

Kalaset gick bra i söndags. Massor med paket, tyvärr ligger bilderna på min dator och den skriver jag inte från nu...så de får väl visas sen.

I morgon skrivs alla papper på för försäljningen, sen är det klart.
Jag ska skjutsa mamma på förmiddagen, lunch med brorsan, pappa jobbar.
Och på torsdag bär det iväg, pappa åker med upp och kör sen vår bil tillbaka till Tranås igen så får den stå här under tiden vi betar av lån och letar köpare. Tror att pappa kan fixa det bra, den blir ju vältvättad och städad under tiden antar jag ;) En Ford Mondeo flexifuel uttagen maj 2008 någon???
Övernattning på Arlanda till fredag och flyg 11.00.

Återkommer när vi är etablerade på hotellet i Somerville!

3 kommentarer:

tinna sa...

Det är så himla coolt av er att göra detta!! Shit! Hoppas allt går bra nu!

Anonym sa...

Skönt att allt kom med :-) Muffinsarna blev mkt goda!

elin sa...

Vad spännande det ska bli att följa er "over there"...:)
Hoppas resan går bra!!

kram