lördag 3 januari 2009

Mina fynd!


Hittade dessa söta små lussefirare på ICA för 5kr st, billigt, sött och nog ganska svårt att hitta liknande i USA, ljusstakarna är födelsedagspresenter från svärmor och svärfar. Välanvända som synes på de nästan nedbrunna ljusen.


Våra nya koppar, har 8 st nu, 2 skålar, en mjölkkanna, en sockerskål, 2 stora fat och 2 tekoppar. Sen har jag även köpt en stor och en liten kronformad skål/kruka. Men de glömde jag fota.


Syns knappt, men detta är ett offwhite och ett ljusrosa linne med söta spetsaxelband.
En mörkgrå kortärmad topp med lite hålmönster, köpte även en likadan offwhite idag.
En offwhite långärmad tröja med ljusblå ränder, sååå skön, så jag köpte en likadan till som är ljusgrå med ljusrosa ränder idag.
En blå tunikaskjorta med knyten i sidorna, underbart luftig och lagom välklädd.
En mörkbrun blus med lite spetsdetaljer och lite skimrande trådar i tyget, jättesöt.
Idag har jag även fyndat en mellanbrun kjol som jag inte fotat och lite underkläder, men hur de ser ut behåller jag för mig själv och för D ;)
Får se om jag lyckas med lite detaljfoton på kläderna, nu när jag har en så fin kamera.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha vad det sådana under kläder , jag tror att vi anar ändå hihihi !!!

mammigranten sa...

Haha, men nej, snygga inget mer!

Anonym sa...

okej !! Då måste det vara modell ala mormor då !!!

Anonym sa...

Kopparna är verkligen så fina! Vad fick du ge för kopp o fat? Jag såg samma på nån webshop, där tog de 99 Mollys hus får öppna en filial i V, ha ha!