fredag 2 januari 2009

Har shoppat lite mer idag. På Mollys hus såklart. Missade att fota, men det kommer, ett fat och en skål till, en tunika, en klänning, en långärmad tröja, en kortärmad, 2 linnen och 2 par varma goa sockar till strumpbyxdagar. Hade kunnat shoppa mer, men man och barn satt i bilen och väntade. Men allt detta till en summa på under 1500kr. Kläderna var på 50%, kanon för plånboken. Och jag får erkänna att Mollys hus och forma rum är mina absoluta favoriter här i stan, hoppas jag hittar lika fina affärer i USA.

Jag lovar bilder kommer på det fina vita porslinet och kläderna. Nu är maken nere och hyr film, jag ska värma lite glögg och sen blir det mys i soffan, om han hyrt en bra film vill säga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snällt av de att sitta ibilen iaf och vänta och inte stöna å stånka -är du inte färdig snart - i affären !!!! :-) hihihi Det verkar vara en mysig affär det där !! Ja jag lär väl inte komma till T när ni har flyttat !!!!!

Anonym sa...

hahaha och tror du att vi vågar boka det (vi blir ju bara sjuka och eländiga då) hihihi. Snäla nån du har väl inte tid till några besök nu ???