lördag 10 januari 2009

Award!

Titta vad jag fått!
Tack Martina, den värmde!
Den ska skickas till 7 st så det får bli:
Hanna även om du inte skriver så ofta, så kan man få sig ett gott skratt ibland, eller bara njuta lite av en mysiga bilder.
Lantlif en supermysig blogg som får en att avundas och inspireras.
Vintage också en inspirationskälla. Vackra bilder som verkligen är en fröjd för ögat.
Njut en smula har DET hemmet, vad bilderna visar. Målar även underbart vackra tomtar, mm.
Mollys hus bloggar om sin underbara butik. Har nämnt den förr, men den tål att nämnas om och om igen.
Bland kuddar och busiga barn ännu en inspirationskälla. Vackra bilder som jag bara drömmer om att själv kunna ta.
Under en vind ännu en med fin stil och känsla, kolla in den med!
Känner att de flesta blev inredningsbloggar, men det är vad jag sysselsätter mig mest med, drömma om ett framtida hem att inreda som jag vill. Lär väl dock dröja ett tag då det blir att hyra hus i 3 år typ. Men den som drömmer får se....

4 kommentarer:

johanna sa...

Hej
Tack snälla goa du!!!! Jag blir sååå glad!!!! TACK!!!
Stor kram till dig

hanna sa...

Å tack Malin va glad ja blir!!!
Ska ta tag i bloggarna idag :)

Hoppas vi kan träffas nån dag snart igen..
i veckan kanske?
Du har sååå goa söta barn...tyckte sååå mycket om dom.
Helsköna :)

Kram på er!!

Solsjö - Under en vind sa...

Tusen tack för den fina utmärkelsen! vad glad jag blir! Lägger den hos de andra i min högerspalt och bevarar den i hjärtat!
Alltid kul att hitta till nya bloggar också, mycket mys hos dig!

Önskar dig en ny bra vecka!

Kramar!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Stort TACK! Vad gullig du är! Jag blir så glad :-D.

Vad spännande med flytt till USA. Hoppas att ni får det bra där!

Ha en toppenkväll!