lördag 27 december 2008

Fest!

Idag ska jag ha mitt tidiga tjugotioårskalas, jaja 30-årskalas då. Lite tråkigt bara att det blev sånt manfall/kvinnofall, från 48 till 19, men men, roligt ska vi ha, hoppas jag, god mat god tårta och stora möjligheter att hinna prata med alla ska jag ju ha nu då.

Har själv bara varit på ett 30-årskalas i vuxen ålder och det var för 6 år sedan och i Göteborg, sen har det varit ett till men det räknas inte för det blev ett bröllop istället. Så jag har ju inte direkt koll på hur det SKA gå till utan gör på mitt sätt. D ville inte ha något stort när han fyllde 30 för då hade vi precis flyttat från Falun till Åseda, Noah var liten och huset renoverades för fullt. Men nu blir det en liten chans att säga hejdå till vänner och släktingar innan flytten för januari blir en extremt hektisk månad.

Nu ska jag börja fixa inför festen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Malin. Hoppas nu att du får en riktigt bra och rolig och tidig 30 års fest! Ta´t bara lungt.. =)
Sköt om dig och god fortsättning!
Kram Caroline