torsdag 18 december 2008

Chokladtryffel light. Alltså, den är ju inte nyttigare, men den är inte så mäktig som en vanlig tryffel, inte så torr eller vad man ska säga, chokladälskare förstår säkert hur jag menar, tom jag kan få ner en, men max en.

Surprisepralinen! Gissa gärna innehåll! För mig är det något som är förknippat med julen, godis alltså!



Knäck, alldeles vanliga knäck, sega goda knäck helt enkelt!





Kolapraliner, skulle varit chokladkaffebönor på, men det hade jag inga hemma ;) så det blev lite sockerlöv istället.




6 kommentarer:

Sharky sa...

Det kanske gömmer sig skumma tomtar i pralinerna;)

/Martina E

elin sa...

Gahh, vad sugen jag blev!! Har du något recept på de där kolapralinerna?? Måste ta tag i det där idag...

mammamjuk sa...

mumma, får man ta...

mammigranten sa...

Vad tråkiga ni är!
Bara en som vågar sig på att gissa!
Martina: nästan, det är något vitt och rött, nu kan det ju inte vara så svårt

mammamjuk sa...

polkagrisar?

mammigranten sa...

fuskfudge med vitchoklad, några rutor mjölkchoklad och polkagrissmulor