torsdag 18 december 2008

Sådär

Då var julgodiset klart!
  • knäck
  • chokladpralin med kola inuti
  • chokladpralin surprise (bara jag vet innehållet, förvisso samma i alla, men men)
  • tryffel (mer lättäten än vanlig)

Får dock erkänna, jag äter i normala fall inte choklad alls, men pralinerna med kola är det nog bäst att göra fler av direkt. Satsen var på 20st, Noah, Wilda och jag provsmakade varsin, mums! säger jag bara. Bjöd mormor och morfar på varsin när de tittade in med lite julmat a la mamma special, dvs sånt som inte jag kan eller vill göra och inte heller äter, men typ nästan alla andra gör det (för att prata tonårsspråk), strömmingslåda, janson och revben (de sista äter jag). Ivf, de gillade också pralinerna, så nu är formarna chokladade, gäller bara att köpa lite mer choklad att täcka dem med och koka kolan.

Sen är det bara all mat som ska och kan lagas innan som ska fixas och allt annat köpas!

Och en sista julklapp!

Inga kommentarer: