måndag 17 november 2008

Puh!

Han är feberfri!
Kvällen gick bra, ingen som vaknade.
Jag somnade nog inte förrän strax innan 23 igårkväll. 11 enligt min klockradio som bara kör med 12 timmar. 11.14 kommer Wilda in ledsen som bara den. Sen vid 1.34 (tror jag ivf) kommer Noah och behöver bajsa. Han känns feberfri. Jag hjälper honom på toa och tar temp i pannan, 37,1, dvs ingen feber enligt den och för säkerhets skull så kollar jag min egen, 37,2, och jag är ju för en gång skull inte sjuk. Han frågar om han får titta på bompa, jag förklarar ännu en natt att det är mitt i natten, stoppar om honom och han somnar om direkt. Kommer tillbaka till min säng och ser att klockan bara är 11.40. Så jag hade missat första ettan.
Sen sover vi alla till 7.08!
Och idag är han frisk, inget ont i benen, ingen feber. Skönt! Då var det nog bara trötthet...

Inga kommentarer: