måndag 17 november 2008

Ajajaj!


Noah är ju som sagt frisk igen. Wilda likaså. Men jag...

Inte sjuk men aj aj!
Halkade i trappan med tvättkorgen i händerna och kunde inte ta emot. Sista 4 stegen sa det bara schlupp och rakt ner på klinkergolven med armbågen först. Blåmärket sitter på my ass och är nu ca 20x10cm och ökar ständigt. Började som ett litet rött märke. Armbågen skavde jag av hud på och den är öm, men inte blå...än...
Inte ofta man vill lägga ut ett kort på sin rumpa, men detta var ju så färgglatt så det gick inte att låta bli;)
I kväll var vi på kalas för brorsans minsta och hon uppskattade helt klart presenten. En tröja med Dora på som dessutom spelar Dora melodin (på engelska dock) och sen en tröja med Dora men utan musik.
Efter kalaset blev det stressigt. Skulle vara hos mäklaren och skriva på kontraktet med köparen. Hade 2 min marginal, inte tillräckligt för mig dock, för de satt där inne och väntade och jag gillar inte att vara varken sen eller sist. Och definitivt inte 2 min innan avtalad tid, minst 5 ska det vara.
Men nu är det klart, skylten är borta, och annonsen på hemnet likaså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja då får jag väl gratulera er för husaffären äntligen har gått igenom , måste kännas jätte skönt !!!

Anonym sa...

Nu har jag skickat dig receptet på lussebullar ur amelia jul 07 // Anna