onsdag 26 november 2008

Min första award! Jippie!!! Tack MartinaNu gäller det att följa reglerna bara.
  • 1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
  • 2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
  • 3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
  • 4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag gratulerar följande awardmottagare:

Saltistjejen: för intressant läsning från staterna. Gullig liten bebis som man får följa.
Lina: en annan tvåbarnsmor med samma bekymmer som alla andra, men som delar scrapintresset.
Hanna: delar med sig av inredning och livet och ofta roliga små grejer vid sidan av det andra.
Ida: en vän från Åseda som scrappar ibland och gör att jag kan följa Åseda lite vid sidan av.
Elin: så du inte tappar motivationen igen. Gillar att läsa om ditt liv med.
Anna: den nyaste av nya, som behöver peppas för att fortsätta. men jag vill läsa mer!
Emma: en mamma med ett av de sötaste barnen (i Tranås ivf, resten har jag ju inte sett;) )som skriver lite då och då om livet.

Svårt att motivera er alla, men jag kollar in era sidor dagligen, även om jag är kass på att kommentera, kanske därför jag har så få kommentarer själv...

3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

TAAACK!! Jag blir jätteglad!
Det kanske kommer ta en liten stund innan jag kan posta nytt inlägg med min award och 7 nya bloggar, men det kommer.
Och du ifall du gillar scrapbooks så kommer du definitivt till rätt land!!!!!!! :-)
Kram!

mammamjuk sa...

tack snälla,
jag ska försöka följa dessa regler!

Anonym sa...

Tack Tack det var ju speciellt att du vald mig av alla fantastiska människor som bloggar ..... ska ta mig en funderare på hur jag ska gå till väga ....