onsdag 12 november 2008

Glömde

Jag glömde bort att jag även köpte en ny jacka igår. Var in på Kappahl då jag hade rabattkupong där. Hittade ett gäng jackor, men ingen som verkligen kändes hundra, såg en som bara var sådär WOW, men det fanns bara en och i strl40/42, vilket jag inte brukar kunna ha, då jag har a big ass, men jag tog med den och provade och gissa om jag blev glad, den satt perfekt. Så nu hänger den här i hallen och är nyinpregnerad.
Sen kom även jag och Wildas förskolefröken på en trolig anledning till att jag alltid blir mer sjuk än vad barnen blir. Barnen vistas ju i bacillerna hela tiden, andra vuxna är på sina jobb och beblandas med baciller, men jag är ju bara hemma, träffar nästan bara mina barn så när som på när jag hämtar och lämnar, så jag är ju mer känslig. Helt plötsligt har man fått en klarhet i det hela!

Inga kommentarer: