måndag 12 mars 2012

Vet ni vad?

Jag tror jag haller bloggen oppen anda.
Om nu den har personen mar sa daligt av att lasa om mitt liv sa kan val h*n bara lata bli att lasa bloggen!
Eller hur?


Jag har forresten haft en underbar helg.
Fatt fina presenter, kakat tarta, hibachi och kollat pa MYCKET hockey.
Fick en ny dator av min alskade make, en macbook air, darav avsaknaden av prickar.
Sorry!
Sa nu maste jag vanja mig vid en mac, lar ta sin lilla tid.
Sedan hade barnen kopt 2 lyktor att ha pa matsalsbordet till mig.
Sa nu fattas bara en matta till matsalen, sen ar vi nog fardigmoblerade.

Kram pa er!

3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Tycker det låter himla bra! Att du bestämt dig för att fortsätta! Kör DITT race du Malin! :-)
Härlig helg! Men jag kan även tipsa om att om du har en Mac kan du ju fixa ett svenskt tangentbord. Inte själva tangenterna i sig men du kan ställa in så att dina tangenter är SOM ett svenskt tangentbord! I början kan det kännas knasigt men man lär sig otroligt fort var Å Ä och Ö sitter.... Och de andra tangenterna som inte sitter på samma ställe som på det amerikanska. Jag gjorde så på min amerikanska mac. :-)
Kram!!

Taina sa...

Vad kul med Macbooken. Jag fick min för ett par år sedan men jag lade in svenskt tangentbord. Okej att du inte ser de svenska bokstäverna och behöver memorera var ö, ä och å sitter, så funkar det. Men det går lika bra utan prickar!

Härligt med helgen!

Kram

Trebarnmamman sa...

och där ja blev ju jag ännu mer avundsjuk ...grrr jag vill med ha en mac ... vad har du mutat D med ... chokladkaka ??? hihii:)))