lördag 10 december 2011

Veckan som gått


Vi har haft rätt fullt upp denna veckan.
Allt (ja eller nästan allt) julpynt har kommit upp.
Granen är dekorerad.
Noah har haft hockey.
Wilda har sina små utbrott.
(kommer ofta när jag sitter och ammar på förmiddagarna då hon är van vid att det bara är vi 2)
Men de har minskat senaste dagarna.

 2 stolta syskon till en söt lillebror.
 Sover gott i vagnen efter att vi lämnat Wilda till bussen.
 Vagnen
 Noah hade playdate borta och Wilda bakade cake pops.
 Otis gäspar.
.
Jag hade namnsdag igår och idag, firades med att åka till nagelsalongen och slipa ner naglarna lite.
Blir gelish framöver istället.
Kommer hem en timme senare och hittar de här fina killarna.
Daniel och Noah drog iväg tidigt i morse på hockey match i Montclair.
De vann med 4-1, mot ett lag de förlorade mot i turneringen för 2 veckor sedan.
Otis, Wilda och jag var kvar hemma och sov/kollade på tv.
Otis höll sig vaken i 3 timmar och åt bra, så då hade jag chansen att åka iväg en sväng.
Annars är det ju inte så smidigt när man ammar och till nagelsalongen vill jag ju inte direkt släpa med honom.
.
I torsdags hade moms club sin årliga julmiddag med ornament exchange.
Jag och Otis åkte dit.
Han sov i nästan 3 timmar, vaknar när det börjar bli dags att åka hem, äter, somnar om och så åker vi.
Många besvikna mammor som inte fick hålla honom alls, men nöjda då de fick se honom.
.
I morgon är det hockey igen, bort mot Philadelphia hållet istället.
Jag och Otis blir hemma då med i och med att vi inte vet hur hallen ser ut, om man kan komma undan och amma i värme någonstans.
Men nästa helg är det hemma match!
Och då ska vi med!!!

Inga kommentarer: