tisdag 18 januari 2011

Tid

Här springer visst tiden iväg fort som attan.
Har snart gått en vecka sedan jag skrev senast.
Det som hänt är väl rätt mycket, men inte så mycket ändå.
Inga stora grejer om man säger så.
Noah hade halvdag på fredagen, så det blev playdate för båda och pratstund för oss båda mammor.
Sedan hade Noah ett kalas att gå på.
Jag och den andra mamman carpoolade så hon körde dit dem och jag hämtade.
2 mycket trötta pojkar.
På kvällen så blev Daniel sjuk.
Lördagen innebar hockey för Noah, Daniel var frisk nog och åkte med.
Simskola för båda efter det.
Kalaset Noah skulle gått på blev inställt då födelsedagspojken blivit magsjuk.
Efter simskolan så blev det Yogi Bear i 3D på en eat-in bio.
Jag hämtade även min fina ring jag fick i julklapp.
Hon i butiken sa : Oh three rings! That means you´re REALLY married!
Haha!
Kan man vara mer än gift?
Väl hemma blev Daniel sämre igen.
Söndagen innefattade pulkaåk och kalas för Wilda.
Hon sminkades, fick målade naglar och glittertatuering.
Det dansades och gick på runway.
.
.
.
Måndagen så var ju skolorna stängda,
Martin Luther King day!
Daniel var hemma.
Han skulle nämligen åkt till Sverige på kvällen så han var hemma för att umgås med oss.
Men han var fortfarande inte bra och bokade om resan.
Jag och barnen åkte på playdate.
.
Idag var Daniel hemma, fortfarande inte hundra, men frisk nog att flyga.
Jag träffade S, min gravida vän.
Ingen bebis än alltså.
Vi shoppade lite och fikade lite, pratade mycket.
.
Hem.
Daniel ensam hemma.
Barnen då?
De hade snow day idag med.
Det har regnat is hela natten.
Slaksigt och dant vart det.
Men de var ju inte hemma!?
Nope, ännu en playdate.
Där de fick både lunch och mellanmål!
Inte fel ;)
Bodyflow hann jag även med.
Barnen kom hem när jag åkte.
De hade haft jättekul!
.
Strax efter att jag kommit hem så åkte Daniel.
Kommer åter på fredag, hoppas jag!
.
.
.
Vi har även hunnit med att packa lite.
Ett rum är färdigpackat, bara stora möblerna kvar.
Gästsängen är nedmonterad.
Lite födelsedagspresenter är inhandlade.
Lastbil bokad.
Det börjar arta sig nu ivf.
.
Nu är det bara våren som fattas!!!

Inga kommentarer: