lördag 18 december 2010

Dags igen kanske!

Var ju några dagar sedan...
Mamma och pappa kom i onsdags.
Daniel var hemma för att ta hand om matt tvätt snubben.
Hämta Wilda.
Åka till dansen med Wilda.
Jag åkte till IKEA och sedan flygplatsen.
De hade landat innan jag kom dit, men jag fick väl vänta runt 25 min ca.
Inte illa alls.
Väl hemma så hann de vara med och vänta på Noah och bussen.
Glada barn blev det!
.
I torsdags så var det julkonsert på Noahs skola och vi åkte dit alla 4.
Så då fick de både se skolan, klassen och en duktig Noah sjunga.
.
Igår var det kids night på dagis.
Så vi lämnade barnen och åkte och åt mumsig mat på Cheesecake Factory.
Och efterrätt såklart!
.
Idag har barnen haft simlektion, Daniel var med dem.
Vi andra 3 åkte och fixade lite nisseärenden.
Jag har varit klar nu några dagar, men inte mamma och pappa.
Men nu börjar det närma sig slutet.
.
Ikväll ska Daniel och jag på dubbeldate.
Ja inte dubbel som i 2 par, men dubbel som i 2 biobesök på en gång.
Harry Potter och Narnia.
Ska bli kul!
Man måste ju liksom utnyttja tillfällen då man har barnvakt.
Eller hur?!

1 kommentar:

Gun-Marie sa...

Så klart att ni ska utnyttja tillfället! Och vi får njuta av barnen! Tror inte att de har något emot det. Kram mamma