fredag 12 november 2010

Redan fredag

Och tur är väl det!
Veckan har försvunnit fort.
Jag har tränat, tränat, tränat.
Daniel har varit ute och flugit några dagar, men kommit hem varje kväll.
Jag har haft möte med MOMS club.
Vi har kollat på ett hus en gång till.
(tomten var inte så liten som jag minns)
Vi har haft konferans med Noahs fröken.
Han sköter sig exemplariskt i skolan och kan mycket :)
Jag har varit på Bunko med ett gäng mammor.
(däribland vår mäklare då hon är en avMOMSen)
Jag har fikat med min svenska nya vän.
Vi har varit på Open House på Noahs skola.
Som sagt mycket har hänt.
Och mer ska hända.
I morgon är det ett hus till som ska kikas på.
Sedan är det fotbollsträning, match och sedan avslutning med troféutdelning.
Sedan i morgon kväll så åker vi till Sverige på, förhoppningsvis, en blixtvisit.
Intervju måndag förmiddag.
Sedan har vi dagarna efter uppbokade med turer till företaget i Sverige.
Kanske hinns något museum med...
Men som det ser ut nu så blir det fullt upp.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Spännande med huset! Lycka till!!!
Kramar!

Taina sa...

Lycka till med husletandet och Swidenbesöket!

Kram