måndag 8 november 2010

Måndag

med regn, blåst och hagel.
Så att vara inne, träna på löpbandet och med TRX, läsa böcker och kolla fatt lite program var bara underbart mysigt.
.
Efter att jag hämtade Wilda åkte vi och shoppade lite.
Testade en ny mataffär, men nja inte så bra faktiskt.
Shoppade även på Marshalls för första gången.
Hittade byxor till yogan.
(vill ju till att de inte blir totalt genomskinliga när man står dubbelvikt)
Och så hittade jag 2 träningströjor, långärmade.
Wilda hittade mössa, vantar och halsduk.
Sen shoppades även vantar och mössa till Noah.
(han har en turkos mössa med en döskalle i bling, men den har några tjejer sagt att det är en tjejmössa. Ska det aldrig sluta?)
Nu blev det en grå randig mössa.
Fick även dra till Kohls och köpa fler jeans till Noah, han har vuxit ur de 2 han hade när hösten började och vi köpte 3 par nya.
Då hade han 5 par, nu var han nere på 3.
Så det blev 2 nya Levi´s jeans för totala summan $32.
Det är inte många modeller som sitter bra på min smala son...
.
Vaccinationen i lördags gick bra, tog typ 2 sekunder sen var det klart.
Fotbollen sådär.
Kalaset bäst av allt.
Nu vill Noah ha ett sånt kalas när han fyller.
Tur vi är med i gymmet!
.
Idag blev det då ingen träning för Noah, regn, blåst och hagel är ju ingen vidare bra kombination.
Nu är det bara en match och träning kvar, på lördag.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Om Noah är en smalis så rekommenderar jag Zara´s jeans...de är smala och snygga. Sen har GAP sina super slim fast de är ofta slut...tyvärr.. HM har oxå smala.

Marshalls och du köpte inga skor...hm...missade du den avdelningen kanske...de är grymma på skor iallafall i vår stad!

mammigranten sa...

Lotta
Tack för tips!
Tyvärr så har Zara som ligger närmast ingen barnavdelning och HM ligger för långt bort för en snabbvisit. Gap har jag inte kollat in än.
Så denna gången fick det bli Levi´s Slim variant. De vet jag ju funkar bra. Och Noah har ju blivit sån att han eg gärna vill vara med och handla kläder, men jag lyckades hitta de andra 2 av de 5 som satt bra sist vi handlade jeans.

Får erkänna att jag småsprang förbi skoavdelningen på Marshalls. ÄLSKAR skor! Men vågade inte titta på dit. Får bli en annan gång utan tvekan.