onsdag 21 juli 2010

Ny layout

Vad gillar ni min nya layout?
Blev tvungen att byta då den gamla skulle försvinna på fredag.
Jag är rätt nöjd, svårt att få till det med textfärgen bara.
.
Passar på att även ha ett foto på mig själv som banner.
Kan verka ego och det är det faktiskt också.
Bloggen tittar jag ju in på dagligen, flera gånger dessutom.
Så därför passar ju en bikinibild bra för mig själv.
Då ser jag ju flera gånger resultatet av mitt kämpande mot vikten.
Jag blir mer motiverad att fortsätta kämpa.
Och jag blir gladare av att faktiskt se resultaten även på en dag då jag känner mig tjock igen.
.
Hoppas det inte retar er alltför mycket!
.
.
.
Maken kom inte hem igår.
Han kom inte heller iväg som planerat i måndags.
Flyget väntade nämligen in ett åskväder norrut innan det lyfte.
Så istället för att vara framme i Toronto kl. 20 så kom han fram kl.1.
Blev övernattning på ett hotell på flygplatsen istället för bliuthyrningen var stängd så dags.
Väl framme för det inbokade mötet så kommer inte personen dit.
Maken väntar och väntar.
Till slut ringer han och undrar vad som hänt.
Då har denna människa mailat och bokat tid för möte på tisdagen, men själv skrivit i sin kalender onsdag.
Så maken fick bli kvar ytterligare en natt.
Inhandla extra kläder till den extra dagen.
Jobba från hotellet och försöka få lite gjort iaf.
Han har ju trots allt inte varit på kontoret på nästan 4 veckor!
Så det finns massor att göra där och en del gick att göra via datorn.
.
Jag fick arga barn här hemma då de ville att pappa skulle komma hem som utlovat.
Själv blev jag också irriterad på detta, mest på personen som bokat fel dag.
.
Men jag har blivit lovad lite shopping i morgon då barnen ska på kids night out på dagiset.
Jag behöver nya joggingskor, är lite inne på ett par reebok tone om de nu funkar på mina krångliga fötter...
Sen behöver jag även någon ny bh, gärna bygellös.
Boobsen har ju blivt rätt små nu efter viktnedgången och jag använder mest sportbh även till vardags och det är ju inte alltid så snyggt.
Vi får se vad det blir.
.
Håll nu tummarna på att Daniel kommer hem idag!

3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Jag gillar din nya layout!!! Och du är skitsnygg på fotot!!! :-)

Taina sa...

Jättefin layout! Själv har jag ingen inspiration till förändringar på bloggen. Har en urtrist gammal mall. Men den får duga.

Gillar bilden på dig. Du ser riktigt snygg ut!

Kramar

Suddrik sa...

Har knappt surfat på en dryg vecka och trillade in först idag. Du hade inte behövt fråga, jag hade ändå kommenterat på layouten för jag gapade när jag såg den, UNDERBAR!! Bilden är så tuff! Behåll! (åtminstone tills badsäsongen är över! ;-)