söndag 13 juni 2010

Gymnastikuppvisning, shopping, blommor & sverigedräkt

Oj vad tiden flyger iväg, nu är det över en vecka sedan jag skrev här.
Daniel åkte iväg förra söndagen, jag och barnen tog det rätt lugnt.
På måndagen hade Noah sin fotbollsavslutning med hoppborg och annat.
På torsdagen hade Wilda sin gymnastikavslutning.
Stretching
Ringar
Apa?
Laddar
Å hopp!
Flygande Wilda med siktet inställt och hon träffade varje gång!
Balanserar
Avslutade med lek i bollhavet.
Där även Noah visade upp sina konster i klädutfyllnad.
.
På fredagen hade vi playdate i en ny park.
Under veckan har jag tränat step&pump, bodystep, bodyattack, powerwalk och bodypump.
Eftermiddagarna har varit solfyllda, lekfyllda, busfyllda.
Inte mycket tid till datorn...
Såhär såg våra blommor ut innan hjortarna hittade dem...
Nu behöver vi ingen som kommer hit och vattnar när vi åker bort.
Alltid något...
Mina nya sandaler.
De är lite antikguld färgade.
Har ju krympt ur mina vita från förra sommaren så jag behövde några som passar till kjol och klänning.
Dessa var oemotståndliga!
Hittade badbyxor till pojkarna.
Fanns bikinis i samma stil med, men inte i rätt storlek till mig och Wilda, tur kanske annars hade vi väl blivit lite för mycket "husvagnsfamilj".
Noah har även vuxit ur många av sina t-shirts
(jeans också, men det väntar vi med att köpa till hösten)
Dessa passade Noah som handen i handsken.
Ny klänning till mig från VS.
Nya t-shirts till mig med.
Pyjamas till mig.
Sverigedräkten, inte riktigt gul utan lime, men den känns väldigt fräsch och är väldigt sval och skön och har inbyggd bh. Från VS.
.
Nu hoppas vi bara att ännu en kusin hinner anlända innan vi far till Sverige så man kan få shoppa lite bebiskläder...
Men det är ju ett tag kvar till BF...
.
Just nu kollar vi på True Blood, seriestart idag.
Spännande!
I morgon far Daniel iväg igen, Seattle denna gången.
Kommer hem onsdag morgon, då är det Fathers Day- firande på dagis.
På eftermiddagen är det barnens årliga läkarbesök.
I morgon börjar barnens quickstart simskola, 2 veckor mån-tors, 30 min.
.
Jag har en nagel som måste fixas, en tandläkartid som måste bokas om, en massagetid som måste bokas, träning som ska tränas och mycket mycket mer...
.
Nähe True Blood är slut och sängen kallar.
God natt!!!

2 kommentarer:

Anne sa...

Jag gillar skarpt dina skor, supersnygga. Tyckte massor om t-shirtsen också, älskar coola sådana med tryck. Gillar trycken på de du köpt.
Trist med blommorna och rådjuren, men som du skrev, fördelen är att ni slipper ha vattenvakt då ni åker bort i alla fall.... KRAM!

mammigranten sa...

Ja på Walmart kan man hitta det mesta, som t-shirts för $7 st. Me like;)
Skorna är sååå sköna, de har en mjuk gelsula. Bra för fötter som får träna mycket.
Wilda är mycket avis på min strawberry shortcake tröja ;)
Kram